Банк запропонував клієнтці 600 євро компенсації за вкрадені з рахунку 20 000 євро

35

Rus.jauns.lv вже повідомляв про неприємності підприємниці Сабіни Коклачової із спустошеним банківським рахунком. Підробивши рахунок, зловмисники отримали доступ до даних банку та зняли з нього готівку. Коклачова вважає, що банк мав відреагувати на безліч дрібних платежів за гральні послуги в іншій країні, але не відреагував. Як компенсацію їй запропонували один рік безкоштовного обслуговування, що компенсує їй лише 600 євро.

Як повідомляв Rus.jauns.lv, Коклачова керує невеликою компанією, яка займається різними видами презентаційної реклами. У вересні вона провела кілька тижнів у Непалі і після повернення з поїздки була неприємно здивована, виявивши, що з банківського рахунку компанії в Luminor зникло близько 20 000 євро, які були використані в Туреччині для безлічі дрібних платежів протягом тижня.

Було використано підроблений рахунок-фактура

Компанія Сабіни віддає бухгалтерію на аутсорсинг (передача функцій або видів діяльності однієї компанії іншій, що спеціалізується в потрібній галузі, – Прим.ред) і сама займається багатьма щоденними переказами. Давно запланованій поїздці до Непалу також передувала велика кількість рахунків, один з яких виявився підробленим. Звичайно, таке може статися, але вона дивується, як банк не помітив і не зупинив незаконні платежі, здійснені протягом приблизно тижня.

“139 платежів було зроблено в період з 25 серпня по 1 вересня, поки банк не схаменувся і не заблокував рахунок. Не знаю чому, але нікому не здалося підозрілим, що карта латвійської компанії раптом так активно використовується в Туреччині, оплачуючи 76 ставок в азартних іграх на суму 12 000 євро, а також безліч покупок у магазинах.Кожна людина повинна розуміти, що використовувати карту компанії для азартних ігор – це повний абсурд, тому що я потім списала витрати?” – каже Коклачова.

Читайте також:  Є в кожному будинку: 6 речей, через які ми захворюємо

Згодом з’ясувалося, що її рахунок та його дані використовувалися одночасно у трьох країнах. Вона дізналася про це лише 20 вересня після повернення до Латвії, а раніше банк навіть не зв’язувався з нею і не інформував її. Адвокат банку заявив, що були спроби зв’язатися з клієнткою, але, зважаючи на все, особливих зусиль не було.

Банк не несе жодної відповідальності

Банк спочатку був досить стриманий після інциденту, з одним із його представників вдалося зустрітися лише у грудні. Під час зустрічі представник банку зайняв позицію, що клієнт сам винен і що такі випадки трапляються досить часто. Бізнесмени, які витрачають гроші на азартні ігри, також не рідкість. Luminor досить активно інформує своїх клієнтів про можливість бути ошуканим, і тому вважає, що виконав своє зобов’язання.

На жаль, звернення до поліції також закінчилося невдачею. Пояснення Коклачової про те, що сталося, було прийнято в Кулдізі лише в грудні – через три місяці після інциденту. За два місяці вона отримала рішення про закриття кримінальної справи. У повідомленні поліції йшлося таке: “У рамках кримінального провадження було вжито необхідних заходів, але встановити особу, яка вчинила злочин, не вдалося, тому немає обставин, які б зажадали подальшого розслідування, у зв’язку з чим кримінальне провадження слід припинити”.

Будь-кому зрозуміло, що жодних реальних дій поліція, швидше за все, не робила, тому що в цій ситуації, як мінімум, варто було б зв’язатися з турецькими правоохоронними органами, але такий обмін інформацією протягом двох місяців нереальний.

Змінити банк

Сам банк стверджує, що його системи безпеки перебувають на досить високому рівні, але ми так і не отримали відповіді на питання, чому система безпеки не помітила незвичайну активність на банківському рахунку клієнта.

Читайте також:  Справжній суперпродукт: чим корисні гарбузове насіння

Тим часом, сама Коклачова поставила жирну крапку у своїх відносинах з банком, і у своєму пості емоційно підсумувала те, що сталося: “Радує і те, що Luminor готовий платити комунікаційному агентству за поради, як говорити зі мною, з громадськістю протягом кількох тижнів, натомість , щоб взяти на себе відповідальність і повернути частину грошей потерпілому.Банк, ймовірно, тихо радіє за всіх тих, хто не говорить публічно про такі речі. абсолютно нічого, щоб захистити клієнтів банку. Гроші не повернули, Luminor замінили на інший банк, і мої платежі проходять за кілька секунд, а не за півдня. Ми починаємо нове життя, але й помилки пам’ятаємо дуже добре!

Фішинг – це вид шахрайства, при якому компанії або приватній особі надсилається підроблений рахунок з проханням оплатити його. Звичайно, це працює тільки в тому випадку, якщо посилка справді очікується.

Суми зазвичай невеликі, але єдиною метою такої вимоги оплати є отримання доступу до конфіденційних банківських даних. Подібне шахрайство також було зафіксовано як імітацію поштових відправлень від імені інших компаній з доставки. Щоб уникнути подібних випадків, варто ретельно перевіряти та оцінювати кожен рахунок-фактуру.

Платіжні картки та дані авторизації слід контролювати та зберігати в надійному місці, недоступному для третіх осіб, та нікому не довіряти доступ до свого телефону.

Підприємствам бажано відкрити два рахунки, відокремивши рахунок для операцій від рахунку, до якого прив’язана платіжна картка. Рекомендується тримати на рахунку, до якого прив’язана карта, лише суму, необхідну для здійснення платежів, що захищає від більших шахрайств.

ЗАЛИШИТИ КОМЕНТАР

Введіть свій коментар!
Введіть тут своє ім'я