Автоматизація бізнесу і як чат-боти замінюють персонал для бізнесу?

26

Важко знайти нині людей що не користувались перевізниками Новою Поштою, Укрпоштою та ін. – в них є свої роботизовані помічники. Нова Пошта і голосовий бот Єва може допомогти відстежити вашу посилку чи з’єднати з менеджером. В Укрпошті ми з допомогою чат-боту можемо відслідкувати шлях доставки. Це вже не дивина, а швидше вимога часу для бізнесу – мати власний чат-бот для комунікації з своїми споживачами. Зручно замовляти і в ресторані, дізнатися про розміри одягу та акції – все значно оптимізує час, зменшує витрати на оплату персоналу та надає можливість якісного аналізу даних, збір клієнтської бази та ін.

Що таке бот?

Чат-бот – це така програма, яка в переписці імітує поведінку людини. Бот спілкується з клієнтом по заданому вами сценарію: ставить запитання і відповідає, як менеджер в переписці. З кожним роком чат-боти і технології в них стають все довершеними, певні боти зовсім не відрізняються від людини, відповідаючи на будь-яке питання, зберігаючи ефект живого спілкування.

Якому бізнесу потрібен чат-бот?

Кожному, перед яким стоїть ціль бути на зв’язку з кожним клієнтом 24/7. Якщо стоїть питання не розширення чи скорочення штату менеджерів. Бот працює завжди по чітко встановлених правилах, регламентах і інструкціях – він не відмовляється і в нього не болить голова. Коли стоїть питання збільшити кількість продажів, оптимізувавши швидкість прийому заявок за одну хвилину і годину, в даному випадку людські ресурси обмежені на відміну програмних. Підвищити лояльність клієнтів – швидка відповідь і зв’язок цілодобовий значно підвищує сервіс ваших послуг.

Де можна використовувати?

Стабільним веденням соціальних мереж вже нікого не здивуєш, а от налаштований чат-бот в месенджері, в діректі інстаграм – це вже помічник, що працює 24/7. Часто 15 хв. затримка у відповіді може коштувати нового замовлення, і кожне зволікання шкодить репутації бренду. Важливо, добре розуміти процес консультації, знати стандартні питання до продукту, послуги і у ви вже на півшляху до створення автоматизованого тунелю продажів цілодобово – залишається лише рахувати кошти, котрі приходять на ваші рахунки. Це дійсно просто, адже налаштовуються відповіді на ключові слова, словосполучення чи повні питання. Ви можете робити допродаж постійним покупцям, повідомляти про поновлення, акції і створювати ланцюжки лояльності, таким чином ви значно збільшуєте свій середній чек без затрат на персонал.

Читайте також:  Електронний підпис. Де отримати та як користуватися?

Нині однією із найбільших площин для просування і продажу в Україні є Інстаграм, а це значить сотні-тисяч підприємців захочуть налаштувати чат-бот для своїх Instagram-акаунтів чи Facebook-сторінок.

Створення чат-ботів.

Найбільш привабливим для бізнесу є можливість створювати їх без програміста, що значно економить бюджет і пришвидшує можливість зміни ціни та ін. Чат-бот можна створити використовуючи платформи: SendPulse, Smart Sender, Many Chat та ін. Знаючи свого клієнта, весь шлях продажу підключаються всі найбільш використовувані месенджери: Viber, Telegram, WhatsApp, Messenger і звісно Instagram дірект.

Оптимізувуйте витрати і розвивайте свою сервісність у бізнесі і клієнти ще більше любитимуть вас.

ЗАЛИШИТИ КОМЕНТАР

Введіть свій коментар!
Введіть тут своє ім'я




Введіть символи зображені вище :